lördag 3 juli 2010

Vägen Är Målet


Idag blir det åter en tågresa, den tredje under semestern och inte mig emot, jag gillar verkligen att åka tåg om de inte är överfulla.
Resan går till Hallsberg där jag enligt planerna ska hämtas upp av Rosie som är en samlarbekant från PES ( ett antik/design/samlarforum på nätet)ursprungligen.
Hettan dallrar verkligen idag, i skuggan här på baksidan är det redan 27 grader och trädgrenarna vajar utan att ge svalka.
Det ligger ett spår, en räls framför mig och en sträcka av dagar jag inte vet så mycket om. Jag tar dagen som den kommer och njuter redan inför tanken. Målet för min resa är färden genom dagarna. Det är gott! I mån av tid och tillgänglig dator kanske det dyker upp något här på bloggen. Lev väl mina vänner.

1 kommentar:

  1. Låter som en härlig dag du har framför dig. Håll dig i skuggan bara.

    SvaraRadera